25.5.2009

ATC:t nro 3 ja 4



Tässä elämäni 3. ja 4. ATC-kortit. Aiheella different love. Jos haluat, saat.

***********************************
Harmittaa, kun olen lähettänyt Anna hyvän kiertää-paketin enkä ole kuullut saajasta mitään. Olenjopa jättänyt blogiinsa viestiä, mutta siltikään en tiedä, onko paketti perillä ja pitikö saaja siitä. Ja tästä paketista on aikaa jo tosi kauan. No eipä tuo ollutkaan kun aika arvokkaista helmistä tehty...

Mutta nyt on itku sen mallista, että taas äitiä tarvitaan.
Joten lyhyeen jäi tämäkin postaus. Mutta kärryssä ollaan vielä ;)

3 kommenttia:

  1. Kivan näköiset kortit. Minä en hirveästi ole noihin atc-kortteihin syttynyt... kaksi olen saanut valmiiksi.

    harmillista, kun saaja ei ilmoita että on perillä.
    Minä sain taas joskus palautetta että olin ihan p***** kun ilkesin sanoa että olisi kiva ollut kuulla että kortti/paketti meni perille.

    Se ei kuitenkaan se sähköpostin/blogikommenti tms kirjoittaminen kovin kauaa vie jos muutenkin koneelle pääsee.

    ja vaikka lähetys ei olisikaan arvokas, niin kyllä minusta on kiva kuulla että se on perillä.

    VastaaPoista
  2. ja hups, taas olin kärttysä vanha akka valittamassa vaikka asia ei minulle kuulukkaan mutta ärsyttää asia vaan muuten. se ilmoitus kun on kuitenkin niin helppoa laittaa menemään.

    Mukavaa toukokuun viimeistä viikkoa bluemamalle!

    VastaaPoista
  3. Hih, piti ihan miettiä ja tulla tarkistamaan, että mitäs minä olinkaan taas höpöttänyt :D

    Kolmipohjaisen blogipohjan olen väsännyt itkupillin ohjeilla. yksi itkupillin blogeista on tämä; http://blo64rt.blogspot.com/
    mutta ei ne nuo ohjeet ollu kun ne oli suomeksi.
    Linkkiä minulla ei ole tallessa enää kun siivosin koneen aivan perustellisesti tuossa toissa viikolla.

    haa, nyt löyty kun osasi oikeat hakusanat. Minulle on ihan hirveen vaikeeta keksiä oikeat hakusanat kun googletan, mutta niin siis; http://pueblogisi.blogspot.com/

    Tuolla pueblogisi on hyvät ohjeet ja suomeksi, että miten saa kolmikaistaisen blogin.
    Minä olen kyllä tykännyt kolmesta kaistasta. :D

    VastaaPoista