4.10.2009

pöllöjä ja koruja

Joitakin koruja olen tehnyt viime päivinä:
Pääasiassa olen käyttänyt erilaisia puolijalokiviä ja lasia ja hopeaa.
Rannekoru ja kaulakoru:

Kahdet korvikset ja rannis:
Memoryvaijeriin pujotettu nelirivinen(tai 3 ja 1/2) rannis ja kahvipannukorvikset: täyttä rihkamaa, koukut ovat kirurginterästä.



Olen myö pari leiskaa tehnyt ja ison kasan pikkukortteja, mutta laitan nyt tämän
korttipuolelta: Vihdoinkin saan jotain tänne laitettua niin, että näette, että en ole ollut ihan joutilaana :P
Tämmöisen pöllökortin väsäsin synttärikortiksi. Pohjan olen tehnyt opeilla, jotka sain taavanaisen kurssilla sinellissä jokin aika sitten.


Palataan!

1 kommentti:

  1. Hyvän näköinen kortti.
    Minun pitää kyllä kans kokeilla laittaa tuollaset silmät pöllölle.

    VastaaPoista